Administrativ medarbejder søges!

By 12. september 2018Administrativt, Nyheder

Vi søger en administrativ medarbejder til vores sekretariat på Frederiksberg. Du kommer til at sidde i en ledende stilling med et stort ansvar for foreningens daglige drift.

Hvis du kan arbejde selvstændigt, disciplineret og formår at være proaktiv, så er denne stilling noget for dig. Du får ligeledes en mulighed for at sætte dit eget aftryk på en forening, som er i udvikling.

Vi tilbyder:

  • Et job med stor variation og daglige udfordringer.
  • Muligheden for at få indblik og udvikle en ungdomspolitisk forening
  • Stort ansvar og en selvstændig arbejdsdag


Primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring i E-conomic samt udbetaling af refusioner
  • Regnskabsaflæggelse og budgetopfølgning
  • Opdatering og vedligeholdelse af vores medlemssystem
  • Besvarelse og administration af foreningens mails
  • Administrativ understøttelse og sparring vedrørende foreningens drift og udvikling

Dine kvalifikationer:

  • Erfaring med økonomi, bogføring og regnskab er en fordel. Ligeledes er det et stort plus at have erfaring eller kendskab til E-conomic.
  • Kan arbejde struktureret, selvstændigt og have mange bolde i luften.
  • Være fleksibel med arbejdstider
  • Det kan være en fordel, at du har eller er i gang med en relevant uddannelse indenfor f. eks administration, økonomi, ledelse eller samfundsvidenskab.
  • Er venligsindet, serviceminded og en løsningsorienteret person
  • Er god til at kommunikere og løbende opdatere den daglige ledelse

Forventninger:

  • Vi forventer du har 15-25 timer om ugen, med mulighed for mere i travle perioder
  • Fleksibel i forhold til ad hoc opgaver, såsom aften og weekend arbejde
  • At du er proaktiv og kan arbejde selvstændigt.

Kontaktinformation:


Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter skal sendes til overgaard@laungdom.dk seneste den 20 september. Der bliver løbende holdt jobsamtaler.

For at høre mere om stillingen kan Simon Overgaard kontaktes på overgaard@laungdom.dk eller 25 33 12 22.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.