Vi søger nye medlemmer til vores udvalg. Læs mere om alle udvalgene, og find det du ser som det mest spændende. Ansøg allerede i dag!

 

Uddannelses- og Aktivitetsudvalget

Ansøgning til Uddannelses- og Aktivitetsudvalget er udvalget, som sørger for alle de nationale arrangementer det kommende foreningsår.

Jeg søger personer, der vil sammen med mig med, til at planlægge og afholde de kommende nationale arrangementer, hvilket også indebærer oprydning og ansvarlighed hele weekenden.
Det kræves af udvalgets medlemmer at man dukker op til alle nationale arrangementer samt ansvarsbevidsthed.

Det er vigtigt, at du er samarbejdsvillig og selv kan tage ansvar og søge initiativ til, at få tingene gjort.

I UAU får du gode erfaringer med på vejen samt et bevis når foreningsåret er gået, som du kan tilknytte dit CV.

Ansøgningen skal indebære

  • Hvad er dine styrker?
  • Hvad kan DU bringe til udvalget?
  • CV
  • Kan du holde dig forholdsvis ædru en hel Uddannelsesweekend? Ikke at du skal, men kan du?
  • Har du mulighed for bil?
  • Hvilke planer for det kommende år har du? (rejser, sabbatår, studie)

Prioritering af følgende poster set efter hvilken du helst vil have øverst:

  1. Næstformand(min højre hånd, konfliktløsende, tør sætte folk på plads, selvom det er venner)
  2. Økonomiansvarlig(stå for kvitteringer og økonomien for hele udvalget samt kontakt til Asger)
  3. Madansvarlig(al mad også allergikere, veganere samt oprydning og overblik)
  4. Baransvarlig(stå i baren, handle til baren, ikke blive for fuld, lidt søvn i løbet af nationale arrangementer)
  5. Frivillige/evaluering(sørge for frivillige, evalueringsskema)
  6. Flex (billeder til nationale arrangementer, Laura siger=jeg gør

 

Jeg håber på at få jeres motiverede ansøgninger den 16.03 kl. 18.00 til min mail uau@laungdom.dk

 

Vi ses! Laura Juul Damgaard Uddannelses- og Aktivitetsformand


Udviklingsudvalget

Udviklingsudvalgets formål er at understøtte lokalforeningerne i deres arbejde med at aktivere ungdommen i kampen for at påvirke samfundet i en frihedsorienteret retning. Derfor søger vi medlemmer der er villige til at lægge nogle kræfter i netop dette. Udvalget kommer til at bestå af en række regionalt ansvarlige, der også vil få mulighed for at arbejde med mere centrale arbejdsopgaver, såsom at opdatere lokalforenings guides, og udvikle et program for foreningens fremtidige organisatoriske uddannelse.

Den optimale ansøger til Udviklingsudvalget vil derfor være lokalt forankret, med bekendtskaber i de lokale bestyrelser, samt have en interesse i, og erfaring med det organisatoriske arbejde der ligger i at drive en lokalforening.

Skulle du falde lidt uden for ovenstående beskrivelse behøver du ikke holde dig tilbage, for hvor der er vilje er der vej. Send en ansøgning, så kigger vi på det.

 

Motiveret ansøgning, CV og eventuelle anbefalinger bedes sendes til uu@laungdom.dk inden d. 16 marts kl. 18.00

 

Med venlig hilsen

Christoffer Munk
Udviklingsformand

 

 

Kampagneudvalget

Kampagneudvalget søger medlemmer, der ønsker at være en del af et kreativt og fagligt udvalg i Liberal Alliances Ungdom.

Som en del af Kampagneudvalget har vi følgende arbejdsområder:

  • Multimediegrafik – online og tryksager
  • Videoer – filmning og redigering
  • Snapchat – koordinering
  • Uddannelse af medlemmerne og lokalforeningerne
  • Markedsføring på sociale platforme
  • Strategisk valgkamps planlægning

Som medlem af Kampagneudvalget vil DU have indflydelse på hvordan Liberal Alliances Ungdom kommunikerer online og især på trykt materiale som skal produceres i forbindelse med Skolestartskampagnen, Skolevalget 2019 og (Folketingsvalget 2019).

Der arbejdes struktureret med stramme deadlines. I din ansøgning vil der blive lagt vægt på dine kreative kompetencer inden for Adobe-pakken (Photoshop og Illustrator), men det forventes ikke at du kan alt. Det forventes dog at du er lærevillig og klar på nye udfordringer.

Spørgsmål stilles til Kampagneformanden på tlf. (+45) 27 83 96 29 eller på mail: ahj@laungdom.dk

 

Du bedes sende en motiveret ansøgning, CV og eventuelt anbefaling til ku@laungdom.dk senest d. 16 marts kl. 18.00